bergådalbana

asså vissa dagar e livet piss å vissa dagar finns inget bättre än livet. har aldrig upplevt dessa toppar och dalar förr .. har varit ganska "platt" innan. men nu finns de så mkt mer i mitt liv som spelar in hur min vardag blir.

bwt kommer jag leva i min sportBH ett tag nu. de e ju så himla skönt! får ju tillbaka min "gamla tuttar" när jag använder den. nästan obefintliga men ändå lite grann som sticker ut. me like .. jag saknar mina tuttar.. haha.. saknar även mina bomber jag hade ett tag efter att bäbis "tittat ut". ååh vad jag e typiskt svensk, aldrig nöjd .. haha .. (se inlägget "taxöron")
kommer definitivt skrota att "leva i BHn" när jag börjar använda den till ändamålet .. haha .. lär inte vara få mysig efter ett tag även om man sköjer den efter varje användning.. haha ..

nu ska jag gå in å ta hand om min skrik-son ..

hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0