taxöron snart


nä jag ska inte skaffa hund


visst har jag läst å hört att man får "tomma" bröst efter man ammat men eftersom mkt annat inte har stämt på mig under och efter min graviditet har jag tagit de med en nypa salt. men nu börjar jag verkligen känna att de e taxöron på g.

hittade ett mått hur man skulle ha sin BHstorlek då skulle man mäta över tuttarna (där man e som störst) å under tuttarna sen ta mellanskillnaden för att få kupstorlek. tex 95 cm över tuttarna och 80 under =15cm sen fanns en tabell man läste av. 15 cm tror jag var B. (alltså 80B)
tabellen började på 13cms skillnad, (/alltså A). jag hade 9cm skillnad .. hmm .. betyder de att jag inte har nå tuttar alls? växer de snart innåt?
(fast egentligen e de för att jag har ganska stor omkrets under tuttarna, för att förtydliga) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0