Kanarieöarna dag 3

Denna dag startades med bufféfrukost igen. Helt okej mat här tycker jag. Det e faktiskt värt att ha all inklusive tycker jag. 
Sen efter frukost traskade vi alla iväg till stranden jag å Love var på igår. Ungarna grävde i sanden och badade k havet. Så underbart!! Kunde inte bli bättre lixom. 









Framåt lunch gick vi tillbaka (1km ca) och sen tog vi siesta i några timmar innan det var poolen som gällde igen. Så himla härligt med stort poolområde.





Vädret har varit sol och moln men Temp har varit ca 22-24 grader så helt perfekt. 

Sen var det tema middag med Kanarieöarnas specialiteter. Fisk. Skaldjur. Nej tack. 
Efter middagen så drag jag till gymmet en stund. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0