Kanarieöarna 2016 - dag 1 - resdagen

Å så kom dagen D. Vi kom upp i tid, glada barn och glad mamma. Åkte ner till Arlanda, parkerade bilen och checkade in på flygplatsen. Allt helt utan krångel och köer. Så nice! Ungarna lekte av sig i lekhörnan innan vi boardade planet. Sen var 6h flygtid liiiiite för långt men det gick bra. Love skötte sig ungefär som förväntat. Lite skrik, lite gnäll men mest tyst. Dock tyckte han det var jobbigt att vara still och inte få springa nåt. Men det gick helt okej faktiskt. Leo satt som ett ljus hela tiden å kollade på film och lite iPad på slutet. 
Sen att våra väskor kom sist ut på bagagebandet var lite drygt men bussen gick ju inte utan oss direkt :-) 35min bussfärd å så framme vid hotellet. Sen 60min i kö för att checka in. Helt jävla bedrövligt! Men ett jättetrevligt rum med massa babysaker och babyanpassat. Blir kalas detta! 
Jag å Leo gick ner å badade i poolen direkt när vi kom fram. Upp till rummet igen men då hade Love somnat så Daniel vart kvar med honom igen och jag å Leo gick å käkade hamburgare samt toast å så badade vi lite mer :-) Hehe. 
Upp till rummet igen och hämta de andra för att gå ner till buffén. Väldigt trevlig mat var det faktiskt. Helnöjd såhär efter första gången 👍🏼
Nu e det bara sova kvar efter denna långa dag. God natt










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0