Nytt år: nya möjligheter







Ja men hej hej hallå. Vi lever och frodas. Ju äldre den minsta av oss blir desto mindre tid finns att lägga på skitsaker. Dit räknas blogg och allmänt tidsfördrivande med telefonen. Sen har den stora gått å växt på sig en massa oxå och fyller faktiskt 7år om några dagar. Spännande. 
Här hemma flyter livet på. Det e skola för Leo, nå ströaktiviteter för mini å mig och Daniel jobbar på. Förutom i mellandagarna då jag faktiskt gjorde ett inhopp på jobbet under 2 veckor. Väldigt trevligt var det. 
Leo trivs bra i skolan men tycker det e sjukt tråkigt att gå hem så fort de andra börjar på fritids. Det e ju då man får leka lixom. Men det funkar. 
Love sover fortfarande bra och somnar faktiskt riktigt lätt sen några dagar tillbaka. Superskönt. Men det kommer ju ändras, det vet man ju. 

Just nu e det -22 grader utanför fönstret och det smäller och knäpper i uterummet så jag kan inte sova. Love sover sött sen 2,5h och Leo sen 2h tillbaka. Känns som vädret spelar oss ett spratt just nu. Snöstorm i 3 dagar och innan dess IS-kallt! Och nu efter snöstormen iskallt igen. Blir nog bättre snart. Men e faktiskt inte jättekul att gå fram å tillbaka till skolan två gånger per dag med Love i vagnen i denna kyla. Fast han verkar ju klara sig bra ;-)

Ja om man ska försöka sluta ögonen så man får sova lite. Chansen att somnar e ju högre då har jag fått för mig. God natt för denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0