Göteborg dag 2

Vaknade upp helt utvilade kl8. Så himla skönt. Drog iväg å käkade frukosten som var toppen. Sen gick vi upp på rummet igen. Jag tog ett bad och Leo kollade på Barnkanalen och lekte med det vi köpte på Alfons hus igår. Ett puzzel och nån hopp-sak som han älskade. 
Vi checkade ut vid 10 och gick till nordstan lite men nu kom lixom penga-ångesten för mig. Hade spenderar lite för mycket så ingen shopping vart det. 3h tills tåget skulle gå. Vad gör vi nu lixom? 
Det blev att vi gick till järnvägsstationen och bara hängde. Sjukt många tiggare där :-/ Usch å fy. 
Tåget som skulle ta oss till Stockholm var ett dubbelt tåg. Räknade ut att det var mer än 300m långt! Helt sjukt. 
Det gick snabbt att åka till huvudstaden och efter ett snabbt intag av middag på McDonalds så blev det tågbyte. Sista tåget tog för evigt på sig kändes det som. 
Några min sena rullade vi in på stationen strax efter kl19, fick raka vägen ner till vår skjuts å sen hem till sängen! Åh vad jag var trött så jag la Love ganska precis efter vi kommit hem. 
Världens bästa helg på väldigt länge var över






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0