Glömde publicera i lördags :-)

Sen ska vi inte glömma bort denna lilla sötnos. Hela 9 månader blev han på sin brors 7års dag idag. 




Liten update på honom då. 
Äter numera allt. Å jag menar allt. Mat e VÄLDIGT kul. Allt. 
Kryper snabbare än blixten. Särskilt fram till diskmaskinen när den öppnas. Går lite stapplande med gåvagnen själv. Reser sig mot allt och alla. Har stått några sekunder utan att hålla i sig några gånger. 
Älskar att åka vagn och storebrorsan e nog favoritpersonen i hela världen. Kolla på fiskarna i akvariet e kul lika så att leka med bollbanan han fick i julklapp. 
Han har tydliga tider med mat och sovning och det e svårt att missa tecknen. Kan vara lite svårsövd på kvällen men ingen fara. Brukar sova inom 20min iaf och natten spenderas mest sovandes. Han vaknar ibland å vill ammas eller bara att man ska lägga ner honom så somnar han om. Kunde inte ha bättre nätter tror jag. Vikten uppskattar jag till 10,2kg och längden e ca 78 kanske. Drar storlek 86 på kläder förövrigt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0