En månad kvar till resa

Vi åker utomlands i mitten på maj å nu börjar planeringsSara komma fram. Kunde inte sova igår kväll för jag kom på att ingen av oss har sandaler. Skitflummigt. Somnade inte förrän halv 12.. Gjorde lite packningslistor å rannsakade mig själv på grejjor och kläder man kan tänkas använda och behöva. 
Så idag åkte vi ut till xxl å kollade på skor. Vart inga skor men det vart en cykelsits åt Love istället. Haha. 
Åkte in till stan å köpte sandaler till Leo Love och mig. Så nu kan jag släppa det och sova gott i natt. 
Beställde två bikini från Ellos nu på kvällen oxå. Hoppas jag kan ha nån av dom 😂 Och en sarong. Det måste man ju ha. Typ. 
I övrigt en lugn å skön dag som gått alldeles för fort. Nu sova. God natt


En sån cykelstol vart det. Nu ska cykelvagnen säljas. Den e lättsåld så det borde vara lugnt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0