Upp och ner igen-dag

Dagen började ju så bra. Bytte till zebradynan i vagnen å tyckte livet lekte. Haha. Åkte ut till Valbo med ungarna å mamma, hittade en tröja till mig och strumpor till Love. Bara ett stopp till på lager157 tänkte vi å där tog den bra dagen slut. Tappade bilnyckeln nånstans mellan bilen och provrummet, letade länge å väl och fick hjälp i butiken men ingen nyckel. Ledsen mamma, ledsen Leo och ledsen Love (fast av andra skäl kanske ;-) ) Mormor var den enda som höll sig lugn. Hehe Jaja, Daniel fick ädelt nog lämna jobbet och hämta reservnyckeln hemma så vi kunde komma därifrån. Jaja.. Förlustanmäla till polisen? Blanda in försäkringsbolag? Köpa ny nyckel, kodas in (och den tappade kodas av) osv.. Fan, bara massa krångel å dyrt ju. 
Bestämde mig för att vänta med att koda av den tappade tills på måndag om den mirakulöst skulle dyka upp. Å även beställa en ny då osv. Men strax innan kl19 (tappade nyckeln ca1430) så ringer de från lager157 och säger att de hittat nyckeln!!!!!! Den låg på ett bord mellan högarna med tröjor! Åh! Lycka alltså. 
Slutet gott allting gott. Ska åka dit imorgon när de öppnar å hämta den. 

Denna lilla man har nu fyllt 5månader redan. Han väger nu 8,4kg och är 70,5 cm (tror jag det var) Leo var 8månader när han vägde lika så denna unge e en stor en. Så idag var vi på BVC på morgonen för vaccination och läkarkontroll. Allt gick hur bra som helst. Förra gången han fick sprutorna var han otröstlig ganska länge. Denna gång skrek han till lite å sen lite snyft så var allt bra igen. 
Inga symtom efter sprutan denna gång heller men vi får väl se i natt. Fast jag tror inte att det kommer att bli nåt. 
Nu går mina ögon i kors oxå så ska krypa till kojs. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0