Sur, mat och amning

Fy fan vad sur å grinig jag blitt sen jag satte i spiralen. Nåt e i obalans i mig. Men det går väl över eller jämnas ut snart. 
Denna vecka har vi fullspäckat med aktiviteter/möten/tider att passa. Nästa vecka har vi inget. Haha. Gäller å köra slut på sig själv en vecka å återhämta sig nästa. 
Har väl inte hänt så mycket under denna vecka som gått heller. Fast i helgen sov ungarna å jag över i Sätra för grannen skulle ha 60+60års fest. 
Love käkat sina smakportioner med god aptit och har nu provat gröt, morötter och lite potatis. Sen följer vi de nya råden med att stoppa fingrarna i sin egen mat litegrann. Så han har smakat på mer men av gröt/morötter ä/potatis har han fått en egen tallrik med en liten klick på. 
Han tycker om mat verkar det som iaf :-) Vi får se hur det blir med amningen. Börjar bli sjukt less på att han drar, Särskillt på kvällen när vi ska sova. Tryck i munnen å sen vrider han huvudet så den kommer i mungipan å släpper. Gör sjukt ont iaf. :-/ Men e ju lite för bekväm att göra massa flaskor å sånt :-/ Haha Jaja vi får se nu när viktminskningen fortsätter (hoppas jag, iaf 1 kg mindre senaste 1,5veckan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0