Smakprov + body

Jag smakade av stevia-chokladen. Smakar faktiskt riktigt bra. Väldigt lik vanlig mjölkchoklad faktiskt. Men som vanligt med stevia så blir det en bitter/besk bismak. Men den var överkomlig denna gång. 

Det var fler kolisar / 100g än jag trodde dock. Men väldigt lite socker. Så det får bli helg-godis ändå :-) 



Imorgon e det invägning igen. Får se hur jag ligger till då maten har gått sådär de senaste dagarna känner jag. Men jag ska kämpa vidare ändå. Ska ha en 6a först i min vikt. 


Rotade fram en body som Leo hade förr å love skulle ha idag. Så himla konstigt. Efter Leo finns inte mycket kvar alls. Typ 3 överdelar å nå byxor. En overall bara. Så att se Love i denna lejon-body var speciellt. Sen att Leo hade den när han kröp = han var mer än 7månader och Love som är precis fyllda 5månader har den nu känns ju lite konstigt oxå. Jag VET ju att ungen kryper när han har den där på sig. Eller vänta nu, det var ju Leo. Love kryper inte än. 😜
Love e en stor kille som drar en storlek eller två större än brorsan. 
2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0