Matsvammel och stevia-choklad

Inga symtom efter denna spruta heller. Bra unge de här. 


Jag har ju några laster när det kommer till mat. Vissa saker jag aldrig eller sällan köper för jag vet att jag bara svullar i mig det utan direkt tanke. Den största av dem alla e väl kakor. Och bullar. Men med på listan e oxå ostkaka. Jag älskat ostkaka. Man får ju alltid ostkaka efter man sprungit/gått tjejmilen och jag åt den iår igen även om jag inte ska (pga kolisarna) Men jag beklagade mig även att jag saknar ostkaka som e mer okej. För så svårt kan det inte vara med mjölfri Och sockerfri ostkaka. 
Och dra på trissor. Jag har hittat ett recept som stämmer in på mina krav! 
Åh vad jag längtar tills jag kan testa detta! Ostkaka lchf-style alltså. Tyvärr e det ändå inget att svulla men man får äta en bit per dag iaf. Så när jag handlar på tisdag ska jag köpa sakerna som saknas å sen ska det bakas Ostkaka ❤️

Har även beställt tre olika stevia-sötade chokladkakor från apotea efter tips. Har ju svårt med stevian ja men dessa ska vara bättre än de man har kunnat köpa på affärn sägs det. Hoppas på det nu. En mjölkchoklad 8g kolisar / 80g och en mörkchoklad 4g kolisar / 80g å så en mjölkchoklad med hasselnötter 8g / 80g. Får väl dom på tisdag i brevlådan. Så kan vi inte hoppa över måndag nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0