Lchf

Jaja jag tjatar jag vet. Men nu har jag käkat lchf i en månad. Första två veckorna rasade jag å sen stod jag still i lite mer än en vecka så la om strategin å räknar antal g kolisar. Runt ca 20stycken om dagen e målet. Jag skriver listor på vad jag äter och räknar ut kolisarna efter det. 
Såg att jag skrev om detta senast för en vecka sen å nu har det hänt saker igen. :-)
Så under denna månad har det blivit minus 5 kg! Woho! Nu började det kännas på kläder oxå. Har varit å nallat på mina innan-kläder (de jag inte slängt. Kan avslöja att jag slängt ALLT som var ute i förrådet. Så inne fanns inte så mycket men några plagg iaf)
Känns lixom bra. Blir en omformning av kroppen :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0