Höstlov

Denna vecka e Leo hemma på höstlov. Vi har varit i Boulongern å lekt och matat änder. Vi har åkt buss till biblioteket i stan och lånat böcker. Vi har varit till Sandviken å köpt en leksak till Love och mest av allt har vi varit hemma och slappat. Iaf ungarna. Det e fullt upp när man e ensam hemma med två barn. Frukost, mellis, lunch, fika, middag, mellis. En ska matas 6ggr per dag och sövas 3-4ggr per dag och bytas på otaliga gånger. Den andra vill att man ska kolla här. Kolla där. Hjälp mej med det. Och det. Får jag ut å cykla? Får jag gå till kompis? Måååååste jag borsta tänder? Osv.. Tvätt ska tvättas, bord ska torkas, leksaker ska plockas upp i tid å minut. 
Nää.. Mycket lugnare när stora går i skolan några timmar även om det e drygt att behöva ta sig ut å gå de 10-15min 2 gånger om dagen som det tar. 

Idag ska jag färga håret på riktigt. Nån ska göra det åt mig alltså!! Äntligen. Har fixat med färg (blek) i så många år själv nu så det ska bli skönt med hjälp. 
Håret innan 
Jag ska inte klippa nåt utan bara färgen. 















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0