Omväxlande väder bland annat

Efter en lite halvjobbig natt (bara lite jobbig) så klev vi upp. Gjorde lite morgonbestyr och när Love sen somnade om så passade jag på att laga mat till ikväll. Lagade alltså mat kl8.30 på morgonen. Men såhär i efterhand e jag glad att jag gjorde det. Chiliconcarnen var lixom klar å bara att koka ris kvar när jag hämtat Leo. Smart drag där! 
Efter matlagning så fick Love käk å så åkte vi å gjorde dagens ärenden. Bilmetro Skadeverkstad- har ett litet märke jag vill bli av med
Ica- handla saft å hämta paket
Direkten- hämta paket
Hälsa på mormor
Hämta Leos nummerlapp till MiniMaxRuset







Sen hem å hämta Leo. Stannade ute en stund då vädret gått från regn till stålande sol. Love sov i vagnen å Leo lekte med kompisar. Superhärligt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0