Nätterna

Måste skriva hur en vanlig natt ser ut här hemma. 
Love somnar mellan 19 och 21 nångång. Får pyjamas på sig mellan 18 och 20. Beror lite på hur trött han e ju. Skriker lite innan han somnar riktigt. Sen vaknar han kl23 ( +/- 30min) får då käk. Ibland en ny blöja. Somnar inom 15min igen. Sen vaknar han kl2, får käk, ny blöja och somnar om inom 30min, ibland 1h. Sen vaknar han vid kl5, vill oftast inte ha käk utan det skriks en del. Å nattens luft i magen gör sig påmind. Brukar sova 30-60min å skrika några minuter omvartannat tills klockan är 6-7. Då har redan Leo gått upp å han sitter i vardagsrummet å spelar iPad eller Wii, så då pallrar vi oss upp. 

För min del brukar jag somna om ganska fort förutom denna tid. Blir lixom ett hopp just här med sömn för min del. Men jag somnar snart om serru :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0