Praktiskt lagd


En ganska stor undanträngd del av mig har så himla svårt att fatta att jag e så stor och har en liten Love i magen. Helt sjukt. Som en dimma.. Min hjärna jobbar mest praktiskt. Jämt. Och med detta så har jag faktiskt inte tänkt efter så mycket känslomässigt än utan mest sett till att allt funkar som det ska och att saker som behövs köps hem osv. Men jag funkar ju så. Inte bara med detta. Tycker det e lite jobbigt att tänka på då det e nåt "okänt" och inget man kan styra över/göra nåt åt. 
Jag drömmer inte hur det kommer bli att att träffa han första gången eller hur han ser ut och sånt. Han kommer ju se ut som en baby å vilka drag han får kommer ju visa sig senare. Så ingen ide att lägga nå djupare tankar på. Som sagt, e mer praktiskt lagd. 
Men med det sagt, jag längtar tills han är ute och väntan är över. Det e ju detta vi vill och har kämpat för ett tag*. Ska bli så härligt (jobbigt ;-) ) att få en liten bäbis i familjen. Leo kommer bli en sån underbart storebror och om Love blir hälften så bra som Leo så blir jag nöjd. Haha!! 
(*tog 8-9månader att bli gravid med Love och däremellan även ett missfall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0