Helgen och lite måndagsbakning

Helgen kom och försvann. Även om dagarna på helgen e längre så försvann helgen i ett rasande tempo. 
Var till mormor en kortis då hon fyllde 90år. Lika kul som vanligt. Men man måste ju. 

Jag känner att huvudet börjar dra av på takten nu. Inget känns lika "kul" som innan. Har fått lite tråkiga symtom eller vad det nu heter iom graviditeten. Det gör ont och stoppar mig från att göra saker jag vill. Vad det är tänker jag inte gå in på. 

Men efter en dålig natt med massa idéer så körde jag 4,5h bakning idag. Bakade ju för nån vecka sen oxå men de ligger kvar i frysen. 


Två sorters bröd (rågsiktsrutorna var sviiiiiin goda) och bullar i lite olika former. 
Egentligen, vad billigt det e att baka eget vetebröd. Men det tar ju sin lilla tid oxå. 

Skulle behöva sova en skvätt nu men hinner inte. Ska hämta Leo på dagis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0