Fullspäckad dag

Imorse drog Daniel iväg med nå jobbarkompisar till Ockelbo. Så jag åkte å hämtade Leo i Sätra där han hade spenderat natten. Mamma tog med honom på simskola i morse oxå, klädsim. Andra gången av två som jag missar den men det gör inget :-) Han simmar förövrigt ganska bra och kontrollerat UNDER vattnet just nu. Så lär han sig bara att flyta å hålla upp huvudet så simmar han "riktigt" sen. 
Vi stannade iaf i Sätra för lunch å sen lite fika. 
Morfar hjälpte Leo stt skruva ihop hans nya cykel vi var å köpte igår. En 20" cykel. Stor var den. Men det behövs, han växer och kan inte cykla så fort på 16". 


Vi åkte hem vid 15 tror jag. Drog igång lite städparty, Leo städade uppe och jag nere. Riktigt duktiga var vi. Hehe 

Sen dök Edwin upp för lite filmmys med Leo. De kollade på Lego-filmen sen vart klockan 20 och dax att följa med Edwin hem. Han bor på nästa gata bara men längst bort så vi tog cyklarna så vi kunde cykla hem. 




Nu ligger Leo och sover i min säng, som han alltid får när Daniel sover borta, jag ska väl till å sova lite oxå men jag råkade slumra när grabbarna kollade på film så jag e inte supertrött än direkt. Och Daniel kommer väl hem nån gång imorgon när han har nyktrat till antar jag. Vet inte så noga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0