Fick inget datum

Fick inget datum och känner mig mycket besviken över det. Hon pratade till å med om att ev skulle det bli 22 eller 23 april vilket känns åt helvetet. Det e bara 3-4dagar innan bf. Det e ju ändå mitt andra barn så varför inte 10dagar innan bf för? Med Leo så gick det bra för dom att plocka ut han alldeles för tidigt, vilket absolut inte var mitt val heller men det jag fick höra då var att det inte fanns nå andra operationstider. 
Jaja. Jag e ju pessimist ut i fingerspetsarna då det faktiskt inte e bestämt ännu men jag målar upp värsta scenariot redan. Hoppas att nån tar sitt förnuft till fånga bokar in oss den 16/4. Alltså jag vågar inte ens tänka på om allt skulle starta. Börjar bara grina och skaka. Usch.. Å här ligger jag sömnlös sen 1,5h tillbaka (vaknade innan kl3) å bara grubblar. Men beskedet kommer med posten inom en vecka så jag får
Snällt vänta. 
Å Daniel verkar inte fatta nåt alls. Han blir bara så himla arg på mig när jag e orolig å inte riktigt mig själv. 

Tillägg efter att ha sovit några timmar: Leo kom 15 dagar tidigt och det bestämde ingen annan än sjukvården den gången heller. Varför? 
Räknade på veckor, de sa att de plockar ut ungarna i v 39, alltså efter 38 fullgångna men varför vill de då plocka ut min 3-4dagar innan bf? Borde jag inte vara i V40, med 39 fullgångna bakom mig då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är 39+6 när du är fullgången. //Linda

2015-03-13 @ 10:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0