Sara


Maj har gått segt men ändå i lagom takt. Angående viktminskningen. Två kg mellan varje sträck, så 4kg ungefär i maj=1kg i veckan. Mellan 0,5-1kg per vecka e takten jag ska hålla e det tänkt så det e bara att fortsätta för nåt gör jag ju rätt iaf  
Hade lite fusk söndags med en glass på furuvik och i går fanns det bullar hemma å som vi alla vet så e bullar (och kakor) mina favoriter. Galet vad gott jag tycker det e å det räcker aldrig med en. Helst ett helt paket ska tryckas in. Åt nog 5st iaf. Men jag ska inte låta det störa mig å ge upp utan jag ska glömma å gå vidare å fortsätta lika jag har gjort fram tills dess. 
Å jag har köpt jeans jag kan ha nu oxå. Som inte har en mudd att dra över gravidmagen. Shit vad smal jag kände mig direkt när jag fick på mig "riktiga" jeans! Men BMI ligger på 26,nånting å det räknas väl som överviktig fortfarande så jag ska "växa" ur de byxorna under sommaren tänkte jag. Haha! 
Så jag återkommer nästa månad om detta, förhoppningsvis ca 3-5kg lättare. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0