Mitt i natten igen

E bra på att vara vaken mitt i natten ja. Men somnar man innan kl21 så e det inte så konstigt.
Har bytt en blöja men han somna om på en gång. 

Det jag ligger å tänker på e nåt jag läste för några dagar sen. Om man går ner i vikt mer än 1kg/vecka så riskerar mjölken att sina. Jag e skitnojjig på att mjölken ska ta slut. Vill verkligen amma minst 4månader. Gärna 6månader. Å just nu går jag ner 0,5-1kg per vecka. Men samtidigt känns det inte jobbigt eller svårt att gå ner så pass så det e ju takten kroppen har verkar det som. 

Och nej, jag käkar inte lchf. Jag väljer bort socker och spannmål. Jag får i mig kolisar genom mejeriprodukter bland annat. Käkar fil och kvarg och dricker mjölk varje dag. Så lågkolhydratkost blir det iaf men inget extra fett, jo kanske några oststavar istället för snacks. 
Känner inget sug alls så det e klart: jag äter mindre portionen och småäter mindre = viktnedgång + helammar. Klart att kilona försvinner känner jag. 
Men som sagt: Jag nojjar delux på att mjölken ska ta slut. Bara för att jag läste det nånstans :-/ Vågar inte googla på det heller för vill inte läsa. 

Nu ska jag försöka somna om igen 


PS Nån som vet vart jag får tag i sånna här "byggklossar"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0