Lite uppdatering igen

Ja penicillinet verkar ha funkat för både tryck och ryggont är borta. Eller de känns lite grann men utan att göra ont. Började jobba i måndags igen och det var tungt. Men det går iaf. Tyvärr e vi hemma idag för Leo e så himla snorig och förkyld. Såg på han redan igår morse att han var hängig och han kollade sig själv i spegeln å konstaterade stt han själv inte kunde göra nåt åt att ögonen hängde. Hehe. Å när jag hämtade honom på dagis så var han illröd under näsan och jätte snorig. Suck. Men jag fick ju jobba 4dagar iaf. Får se nästa vecka hur det blir. 
Jag sover sämre och sämre oxå så jag sydde mig en gravidkudde Så det känns lite bättre iaf. 
Nu går vi in i februari alldeles snart så jag hoppas Leos rum kan bli färdigt så vi kan börja fixa nere nångång :-) Jaja nu ska jag göra nåt vettigt idag. Får se vad det blir. Städa lite å plocka antar jag. Fixa med tvätten vore bra. Det finns å göra även här Hemma ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0