Fortsätter med VAB

Ja Leo hostar ganska mycket så vi e hemma. I ärlighetens namn tror jag att det e färdigjobbat för mig. Kommer nog inte klara av mer. Kroppen e alldeles för tung och jag är osmidig delux och känner att jag inte kan garantera kvaliteten på min städning längre, plus mina stackars arbetskamrater som alltid måste bära och lyfta själv. Jag har tur om jag tar mig upp för trappor 2-3våningar utan att avlida utan packning. Nja, vi får se. Ska vara hemma med Leo nu iaf. 
Passade på att fixa lite i rummet uppe idag på dagen så garderoberna står nu där de ska och ett skrivbord står där Leos skrivbord ska stå sen, bara för att se ungefär hur det kommer bli. Kommer blir väldigt bra det där. Mamma hade hämtat tapeterna till Leos rum idag oxå så snart så :-) Och till råga på allt så sover Leo uppe för första gången idag. Ja på en madrass på golvet men ändå. :-) Han längtar ju så mycket tills han får flytta upp dit på riktigt. För alla storebröder sover ju i rummet på övre våningen :-) Hihi 


Jaja. Nu ska jag försöka sova lite. Har haft en hel del ont i magen idag och Även nån där inne som inte samarbetat riktigt. Han har varit riktigt aktiv och spretat och sträckt sig massor så kroppen e trött. God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0