Vikt och kost

Apropå inget egentligen så har jag fastnat i vikten .. Inge kul alls. Käkar lchf å har inte fuskat alls. Men har stått still i 2 veckor nu.. Har börjat dricka lite mjölk dock. Saknar det.. Ska väl skärpa mig å sluta med det igen. I övrigt vet jag inte riktigt varför jag står still.. Har 4kg kvar till "innan-vikt" men vill gå ner yttligare 4-6kg. Så en bit kvar. 
Men ett problem jag har e småätandet. Särskillt på kvällen. Inte för att jag äter sånt jag inte får men många bäckar små heter det ju. Ska kanske börjar skriva ner allt jag äter. Även små-ätandet. En näve nötter här å en där. Då ser jag ju hur mycket det blir av det lilla. Å motiverar mig själv att sluta. Dricka mitt vatten i stället när suget faller på. 
Vi får se. Jag har absolut inte gett upp ännu. Trivs så himla bra med att äta lchf så det gör lixom inget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0