Färdig för dop och zebra

Nu har jag bakat å fyllt frysen med kakorna som ska var på Loves dop. Bara lite småfix med dom kvar. Smörgåstårtor e beställda och ska knåpa ihop en gräddtårta, en barntårta och en sockerfri tårta tänkte jag. 




Sen har jag varit i lite köp å säljtagen igen. Sålt liggdelen. Den fina röda. Å köpt ny dyna till vagnen igen. Och sålt den jag köpte för 2 veckor sen. Haha. 
Daniel bara suckar han. Förlorade allt som allt en hundring. Men fick tillbaka på att liggdelen sålde jag 150kr dyrare än jag köpte. Sen kostade den nya dynan 500kr men det e den totalt värd. Helt sjukt vad jag e kääär :-)


Gamla dynan skymtar där


Nya dynan ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0