Livet har återvänt

Alltså helt plötsligt händer det. Startade dagen med en dusch. Love i vagnen på toan med mig, Leo spelade tv-spel å Daniel sov. Kändes bra. Lite ont men ingen fara. En annan känsla i kroppen redan då faktiskt. Käkade frukost och Daniel gick med Leo till dagis å jag jade knappt ont. Så panduro blev det idag, första svängen ute för Love. Lära köpa lite garn. Har fått för mig å göra en SuperMario-svamp-filt till Leo. 

Hämtade även ut ett paket från Me&I (visar sen) 
och nu sitter jag till å med ute i solen. Så himla skönt!! 
Här ska ni få sanningen om kroppen efter bäbisen kommit ut. Detta e alltså 5 dagar efter snitt. 

Då kan man se ut så. Inte vackert men desto vackrare barn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0