Just det, har lixom fyllt 30 oxå

Fick bästa presenten när jag fyllde! En overlock-maskin! Här ska sys. Massor med saker.. Haha.. Iaf så mycket jag hinner, vilket kommer bli ganska lite gissar jag men har så jag kan sy om jag vill iaf :) Först måste jag träna träna träna bara.. E en hel del trixigt tycker jag. Skarpa svängar fattar jag inte hur man ska fixa, om man försöker sig på det måste man både lätta på pressarfoten och på pressarfotstrycket, snurra lite på tyget och ställa tillbaka allt, sy 2 stygn och upprepa ..

 
Ja ja jag lär mig nog :-) Ska finna ett ställe här hemma där jag kan förvara den oxå. Vi har ju lite dåligt med utrymme här men nånstans ska jag väl få plats. Den kommer behöva plockas fram på matbordet varje gång men det e väl så det får funka helt enkelt..
 
 
Testade å sy 3 st dregglisar innan jag knåpade ihop denna som blev helt okej, så denna fick en knapp och anses som godkänd ;-)
Har köpt en meter trikå (grön/svarta tigerränder typ) för 50kr och 5dm röd "jogging" för 45kr som jag övar på ;-) Superpris verkligen, inte så snygga men ändå :P
 
 
I övrigt fick jag lite presentkort å sånt när jag fyllde och det e ju alltid bra :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0