BVC å staket

Tog oss till BVC för lite vikt å längd idag. Han sköter sig. Jag sköter min del :-) Inga konstigheter där inte. Hade inte förväntat mig nåt annat heller :-) 
4510 g idag (4185 g födelsevikt)

Sen kom mormor och morfar hit på eftermiddagen precis när jag skulle hämta Leo. Nytt staket på baksidan stod på agendan. Så man kan ha vagnen där när Love sover, lite mer skyddat och för insyn. Blev hur bra som helst. 
Har inte hunnit kolla på mer möbler än de från Biltema än men det kommer. Vi skyndar långsamt :-)


Ser inte mycket ut mend det gjorde stor skillnad motför innan. Ska behandla trallen nångång till oxå. Sen så :-)

Sen när vi ändå höll på så tog vi bort ett staket på framsidan :-) Så altanen blir "större" men det blir lite mer insyn men det gör inget. Vi e nöjda :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0