8 dagar kvar ..

I natt har jag sovit riktigt konstigt. Natten till i går var dålig men i natt så gick jag upp 3 ggr bara. Å sen när Leo kom upp vid 0615 så somnade jag om 45min. Sen vaknade jag å drack 1 liter nyponsoppa. Sen somnade jag om igen! Vaknade å kollade på tv i 30 min sen somnade jag IGEN! 1h 15min senare så vaknade jag. Fattar inte hur jag lyckas somna om. Har alltid svårt att somna om ju.. Jaja.. 
 
Nu e det bara 8 dagar kvar av graviditeten (max) Jag känner mig alldeles lugn men jag känner även att jag tänker mer på nedräkningen så blir lite fixerad. Men nån nervositeten har inte riktigt kickat in än. 
Har inte fixat nåt i rummet på länge eller gjort nåt med kläderna så jag vet inte hur allt står till där. E allt verkligen klart? Behöver vi köpa nåt mer? Jaja, vi bor ju i Sverige så med lite blöjor å en vagn kommer man långt ;-) Har ju liiiite mer saken än det :-)
 
Så stor var jag med Leo i denna vecka jag e nu. E nog lite större denna gång men inte så mycket för jag var bra stor med Leo oxå.
 
 
Leo några minuter gammal .. Ska vi få en till sån om 8 dagar .. Sjukt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0