Hej oktober!

Nu mår jag bättre för 3e dagen på raken! Wow! Idag har jag gjort massa saker efter hemma. Sånt jag inte orkat på länge. Gjort rent akvariet, sorterat saker i klädkammaren uppe, gjort rent kakel i kök, spis och kyl/frysdörrar, dammsugit överallt och gjort rent allt på toan uppe medan Leo badade. Sorterade även massa papper och la allt rätt. Känns skönt.  
Nu e det bara två jobbdagar kvar denna vecka, så himla skönt! 
Om ett tag ska jag ta kort å lägga upp bäbissaker vi köpt hittills. Sånt kul :-) Jag e ju som jag är och samlar på mig när det är billigt :-) I ärlighetens namn tror jag att det enda vi saknar är en vagn. Haha!! Å vi vet exakt vad vi vill ha för nån. 
Å småsaker vi saknar tänker jag köpa på Ullared om två veckor. Åh så kul, det e ju bara två veckor till Ullared! Woho!
Sen det här med att köpa så e det ju lättare att köpa nu när jag har jobb och pengar. Om det blir så att jag måste gå på a-kassa/havandeskapspeng/f-peng så får man ju ut så himla lite varje månad å då e det bra att ha samlat på sig. Hehe ;-)


En sån vagn önskar vi oss. Men vi får se. Man kan ju alltid ändra sig fram till man beställer. :-) Tänkte beställa runt jul kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0