Fullt upp och sparkar/rörelser

Denna helg går toksnabbt oxå. Som alla andra. En vecka kvar till första advent så idag vankas julpyssel, lunch och ett litet födelsedagsfirande för min bror som fyllde år i fredags. Sen lär jag hem å vila. Börjar kännas tyngre å tyngre att jobba. Så behöver all vila jag kan få. 

Hela denna vecka har jag gått å tänkt på UL som blir av på onsdag. Jag har varit supernervös över att babyn ska ha dött (inte för att det finns nåt bevis för att det skulle hänt nåt men hur ska man veta egentligen) Har legat å klämt å känt på magen varje kväll för å känna nåt. Tror mig känna saker ibland på dagarna men e för upptagen för att stanna upp å känna efter så det kan lika gärna vara en orolig mage (järntabletter ftw) eller hjärnspöken MEN. Igår kväll, då fick jag gensvar. Äntligen!! Tydliga krängningar/rörelser av nåt okänt i min kropp. Finally!! Så nu känns lixom allt bra. Jag fick ju höra hjärtljuden i v15 men man blir ju nojjig ändå. Jaja nu ska jag hänga tvätten och snozza lite på bebissakerna innan jag ska åka iväg. Just det, ska visa vad vi har köpt hittills oxå nån dag när jag orkar :-) Typ allt finns förutom vagn och behöver nog lite mer kläder oxå men vill veta om det e en tjej eller kille först ;-)
Åh! PS, var ut till Underbarn igår som har kk-utförsäljning och köpte Dinglisar (Leo hade ju Nellie som är elefanten) Så nu köpte jag tiger som Leo fått döpa till Tigris. 50% på allt så det blev nå klädestrasa oxå men inte mycket. Två par byxor tror jag att det vart bara :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0