Bra blandning

Idag har varit en perfekt blandning av livet. Hehe. Lite jobb, lite slapp, lite bus med Leo osv. Ja iaf så började dagen med 2 RIKTIGA toast från donken och lite jobb på det. Sen såg jag en citronfjäril på vägen hem. :-) La mig ute i solen och hämtade Leo. Sen hängde vi bara ett tag och kl 1630 gick vi till dagis för att möta upp Benjamins mamma för Leo skulle följa med dem hem och vara där tills jag tränat klart idag (kl20) Så himla snällt! Daniel jobbar ju kväll så han e inte hemma alls. Så just nu e det alldeles tyst hemma, ingen förutom jag hemma och det känns så himla skönt. Helst skulle jag vilja slappa ihop men det går inte för träning snart ju :-)
Hoppas på fint väder imorgon med



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0