Mellansvenska

Alltså jag trivs så bra på jobbet. Skulle vilja jobba här jämt :-) Lite jobbigt e det att gå upp 05.45 varje morgon men det e ju ocå en vanesak. Jag jobbar med den snabbaste och mest effektiva av alla här men det går bra ändå. Jag skyller på att jag fortfarande e ny. Ja sen att hon e chefens syrra är ju oxå lite special. Hehe

Här spenderar jag lunchrasten efter att "de andra" åkt i väg på jobb. "De andra" är kontinuerliga sidan. Jag jobbar på grov. Mycket viktigt att påpeka. Haha. Jag gillar grovstädningar, flyttstäd, byggstäd, bodar, tvärtstugor och sånt. I like! Och ibland oxå bara riktigt jävligt skitiga hem. 

Jaja vi får väl se hur länge jag blir kvar. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0