Inför Kolmården

Sådär, imorgon åker vi till Kolmården. Äntligen. Hehe. Och angående springningen så går det väl bra men benen e trötta. Var å köpte sulor till skorna igår. Och har bokat nya skor. Svindyra. Men måste ha ett par nya. Särskilt om jag ska bli av med mitt envisa ont i foten. Hälsporre var första själcdiagnosen men nu tror jag inte på det mer. Sulan jag köpt ska hjälpa till att "hålla ihop" hälen och lite mer stöd i hålfoten. Skorna är ungefär lika de som jag haft innan men de är lite mer stabila. De jag har är "perfekt"slitna vilket innebär att de är helt rätt för mig så då e det bara hälen som ska få bättre stöd. Jaja, nog om det. 


Håller på att göra en spellista till Kolmården och snubblade över denna cd på Spotify. Herregud vilken nostalgi ju. En av mina favoritskivor som ung. (Tillsammans med denna) 
Madonna köpte jag dock på cd-skiva (för att den gamla var sönderspelad) bara för nåt år sen. Det e den skivan, 2 savage garden och 2 NSync som min skivsamling består av. Och några brända såklart

Kommentarer
Postat av: Linda

Skaffa kompressionsstrumpor så blir inte benen lika trötta. Finns på Stadium :D

2014-06-19 @ 09:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0