Helgen

Som vanligt gick helgen och dagarna förbi i ett hiskeligt tempo. I lördags var vi i Ockelbo å sköt luftgevär, lekte lekar och grillade. Jag sköt en 10! Så himla nöjd. Haha
Vi åkte hem på kvällen, det är alltid skönare att somna och vakna i sin egen säng. På söndagen var jag å Leo och storhandlade och sen skulle Leo på kalas. Jag försökte mig på att springa 3km.. Foten dog efter 2km.. Fattar inte vad jag gjort med den alltså eftersom det inte går över. 
Det vart en riktigt bra tid för att vara mig trots allt. Men måste börja springa längre snart. Hmm.. 
Sen igår, måndag så inledde jag min sista vecka åt hemtjänsten. Woho! Äntligen. Hihi. Och nu e det bara några dagar kvar innan vi drar till Kolmården. 

Idag har vi sovmorgon men ska nu pallra oss upp och käka frukost å sen dra till dagis och jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0