Ny vecka

Nu börjar nya veckan iaf. Tisdag e väl veckans första dag? Eller ja, så borde det vara jämt ;-) Hehe Idag har vi haft lite av en familje-dag, lunch på McDonalds och sen kl13-bio på det. Sen hade Leo lite disco på rummet och sen städade vi där. Jag ligger ca1h efter i mitt schema men det gör inget. Jag har kort dag imorgon och det känns bra :-) 
Ska försöka åka å kolla på bilen oxå. Just nu lutar det åt ett nej men man vet ju aldrig. Jag har många roliga minnen från den bilen men e jag verkligen villig att byta ut en nästan ny bil (2011) mot en 10år gammal bil? Det e där skon klämmer. Samma försäkring e det ungefär och skatten e lite dyrare på Saaben (Opeln e hittills skattefri men ska betala detta år nån gång) och sen drar Saaben en hel del mer. Och blir dyrare, särskilt om man tankar 98 vilket jag alltid gjorde med det. Suck.. Svårt ju. Men som sagt, kolla och klämma/känna eventuellt köra SKA jag göra. Måste. 




I övrigt så e det en sån här bil jag ska ha om 3-4år :-) (när de inte e spritt nya och kostar skjortan)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0