Hej mitt i natten

Det blir ingen "ny" bil iaf. Jag har bestämt mig. Och den e för gammal tyvärr. 

Ja mitt i natten e det. Har sovit mellan 2230-2320 sen kom Leo upp. La sig bredvid å somnade om. 5min senare så får jag en spya över mig. Tackar!! Exakt samma sekund som Daniel kommer innanför dörren. Haha. (Han jobbade till kl23) Värsta kaoset. Sen duschade Leo, jag och sängen. Typ. Tillbaka med nya lakan och utan bäddmadrassen så somnat liten på 3sekunder men han vaknar och kräks igen.. Men då var jag förberedd med påse. Å sen samma visa igen. Sen sov han i ca45 min och jag satt uppe å pratade med Daniel. När jag kommer ner igen så går det inte mer än 5min så blir det kräks igen. Stackars liten. Han frågar om han e sjuk nu. Hehe. Det kan man ju verkligen kalla det. Vilken tur att jag e ledig imorgon då och Daniel ledig på fredag. Jaja. Jag ska stoppa in en till maskin i tvätten (timer tills imorgon bitti) å sen sova. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0