En helt vanlig tisdag

I helgen så hade vi släktkalas för Leo på lördagen. Med soppa och fika. Funkar alltid och lagomt med folk var det oxå. Mycket lyckat. Och sen på söndagen var det barnkalas med Leos bästaste kompisar. Mamman lärde sig några saker inför framtida kalas med var som funkar och inte funkar helt enkelt. :-) Mest lyckad blev skattjakten iaf och bara braiga presenter fick han. Supernöjd kille! Natten mellan lördag och söndag så sov kusin-Lukas över här oxå, så han var med på barnkalaset medan föräldrarna flyttade det sista från lägenheten deras. Så vad jag förstår så har de helt flyttat nu :-)

Leo dukar


Igår var dagis stängt så vi tog en tripp till Valbo först. Bytte lite julklappar och flanerade lite. Sen åkte vi till stan å Leo fick köpa en Skylander för sina födelsedagspengar. Sen fick han följa med när jag skulle jobba några timmar. Det gick hur bra som helst :-)

Vi kom hem runt kl16 och då var det mat och sen barngympa. Hem och duscha å käka lite mer å sen drog jag iväg på träning. Jag har börjat träna med Bomhus Gymnastikförening på måndagar och torsdagar. Cirkelträning och aerobic. Passar mig bra så detta fortsätter jag nog med hoppas jag. 

Idag har jag träningsvärk i röven mest men känner mig stel överlag. Fast det brukar ju gå över ganska fort trots allt. ;-) 
Så denna helt vanliga tisdag låter vi bara flyta på i lagomt tempo. Hej och god morgon


Bygga lite födelsedagslego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0