Vikten

Efter att ha tappat disciplinen dagarna efter min ätardag i fredags så e vi nu på banan igen. Idag var en bra dag som avslutades med träning. Svettades ganska mycket och bra gick det. Aerobic e nog min grej de. Kul träningsform helt enkelt. Å sen att den blandas upp med lite styrka e inte fel tycker jag. 
Ja iallafall vikten, vi e tillbaka på -4,5kg igen, så nu ska vi ner 1,5kg till så har jag nått mitt första mål. Sen e det 5kg till nästa. Och det målet Hoppas jag nå i maj kanske. Så klarar man sommaren ;-)
Hmm.. Jag pratar alltid om minusvikt, aldrig om hur mycket jag egentligen väger, vad mina delmål är eller slutmål.. Det känns lixom bäst, ingen annan som ska behöva veta vad jag väger. Jag väger så mycket mer än folk tror har jag märkt. Inte för att det gör nåt egentligen men men ;-) Och nej, jag bantar fortfarande inte. Eller gör jag? Hmm. Jag anser inte det eftersom det enda jag gör är käkar mindre måltider och färre mellanmål. Fast banta e ett skällsord nuför tiden. Nu heter det livsstil, diet eller nåt sånt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0