Diverse update

Hej
Ja vikten har stannat på -4,5 kg totalt. Tråkigt men jag försöker ett tag till med denna metod så får vi väl se. 

Och förra veckan var Leo på 5års-kontroll på BVC. Den sista. Fr.o.m. 6 år tar skolsjukvården över. Han är officiellt 115cm ovan mark och 17,6kg lätt. Och fick en remiss till logoped. Så dit ska vi imorgon. Detta beror på hans lätta stamning. Han lixom fastnar ibland när han blir ivrig och då kommer inget ord alls ur honom. Inget som bekymrar mig men det e bra att sjukvården tar tag i och kanske stödjer mig som föräldrar med övningar eller hur jag ska hantera när det uppkommer. Och kanske även på dagis. 
Undra om det var 1,5år sen eller bara 1år sen han fick gå 2 ggr hos förskolans egen talpedagog. Sen sas tjänsten upp och allt rann ut i sanden. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0