Julstämning

Känner noll och ingen julstämning alls. Fan. Jag jobbar för mycket och hinner inte med. Graviditeten gör allt liiiite tyngre oxå så det spelar in oxå. Idag står städning på schemat iaf. Har dammsugit och torkat golv på halva nedre våningen hittills. Men det e så mycket annat som oxå behöver göras för att vardagen ska funka i veckan. Disk å tvätt å plock å sånt.. Så allt tar sån tid. Och eftersom både jag och Daniel jobbar både måndag och tisdag så finns ingen tid till städning å sånt före jul. Så det lär fixas idag helt enkelt. Ska se till att det inte finns nå tvätt å att alla sopor e tömda å toaletterna är rena osv.. Hej å hå. Tänkte faktiskt gå upp å klämma lite på bäbissaker idag igen. Hehe. Har en liten sån period nu tror jag :-)


Tar en liten paus just nu bara. Kollar på granen som Leo klädde helt själv igår. I vanliga fall e jag lite för perfektionist för det men som skrivet ovan så orkar jag inte riktigt å då duger hans påklädning alldeles perfekt. Och jag e glad över den lilla hjälpen jag får faktiskt :-) (ja såklart Daniel oxå hjälper till med saker hemma men vi har ganska uppdelat vem som gör vad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0