Provkörning

Jag har lånat hem passaten så den står i garaget just nu. Är bra sugen alltså. Riktigt fin Tycker jag den är. Mamma godkände den oxå och hon är riktigt bra på att hitta fel på bilar. Ja nå små grejjer var det ju på bilen men det e inte hela världen. Huven var helt blank. Inte ett stenskott alltså. Jätteskumt. 
Motorvärmare i denna oxå, kan ju va skönt på vintern när man kommer ihåg de. Hehe :-)
Men vad stor den är. Om man jämför med opeln. När jag körde in i garaget kändes det trångt men det går nog bra ska vi se. Hehe. En jobbdag kvar denna vecka å sen helg igen. Skönt! 


Regnbågen visade sig några ggr medan jag var ute med bilen. Ett tecken på nåt?

Nu ska jag sova. Jag har lovat mig själv massa sömn inatt. Så god natt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0