Augusti redan

Tiden går fort och dagarna fylls med jobb jobb och mer jobb. Har hunnit med en dunderförkylning mitt i allt oxå. 

Men vi har hunnit med lite strandhäng oxå i denna sommarvärme som faktiskt var väldigt lång. Har helt enkelt varit en bra sommar trots allt jobb. 

Leo har äntligen kommit på att det e kul att bada. Och att flyta på puffar och ring så han är anmäld till simskola till hösten. Känns spännande. Tyvärr missar jag första simskolan då det e samma dag som jag ska springa tjejmilen i Stockholm. Men det blir nog bra ändå :-)

Värmen kulminerade för nån vecka sen och jag har då aldrig sett en termometer visa en sån hög temp. Nu e det där under altantaket men ändå. 

Träningen går bra. Har sprungit min första mil utan att behöva gå. Mycket trevligt dock var det precis efter som en envis förkylning hälsade på. Så formen just nu är inte 100%. Men jag tuffar på. 1,5 vecka till vasastafetten och 3,5 till tjejmilen. 
Ja just det. Vasastafetten ska jag vara med i. Springa mellan oxberg och gopshus (tror jag det var). Bara ett gäng med tjejer. Bo primitivt i en stuga och käka gott osv. Vi e 10st i samma lag. 

Leo har haft övernattning med sina 2 bästa kompisar, de hade skattjakt och kollade på film. Supermysigt var det och de sov hela natten allihop. 

Just nu käkar jag lchf-igen. Förra omgången (våren) så gick jag ner 4,5kg och har stannat där under sommaren. Mycket trevligt. Så startvikten är lite lägre nu. Å så får det gärna bli 4-5kg minus igen :-)

Världen lättaste och godaste lchf-efterrätt. Krämfräs vispat med philadelphiaost och lite stevia. Med crunch gjord på mandelmjöl, smör och lite sötning (stevia) MUMs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0