Geocaching

Förra året tog jag sammanlagt 6st cacher, i april i år har jag tagit 5dubbla typ så i år e jag i gång igen. Jag gillar det! Så imorse kl 8 körde jag en lite runda innan jag skulle jobba. Valbo/Sandviken/FORSBACKA blev det. Hejja mig! Det jag absolut inte gillar är att gå i skogen ensam. Det får jag hjärtklappning av och tror alltid det ska komma en björn eller en arg älg eller nåt.. Funkar inte så jag får hålla mig till stadsmiljö eller sånna som ligger nära vägen. 


Spikfabriken Valbo

Tunnel i FORSBACKA

Motionsspår mellan Valbo och Sandviken 

I sommar får vi se till att komma iväg på en, gärna 2 lite längre rundor med övernattning i bil. Hoppas på bra väder och lagomt med jobb. Haha ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0