Helgen

Helgen gick så himla fort.
Övernattningen gick superbra. Båda killarna sov hela natten.
Sen käkade de frukost och kollade klart på RöjarRalf.

Jag började fixa med loppisen som vi skulle ha i föreningen. Gick väldigt segt att sälja men man var ju lite bortskämd efter Åhléns-loppisen. :-)

Efteråt åkte vi till Valbo å införskaffade ett par höstdojjor åt mig. Woho! Nu e det september och höst!

Medan jag var vid loppisen så höll Daniel på med rivningen av altanen på framsidan. Näst intill klart nu. Så i eftermiddag kommer killen som ska hjälpa oss bygga upp allt igen. Äntligen!

Igår söndag åkte jag å jobbade och sen träna. Känner av träningen lite i armar/axlar men jag gillart!

Idag e dagis stängt och jag tänkte röja här hemma och åka å köpa nya blommor till köket :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0