Heldag på Gekås

Helt galet kul e det här :) Vi har shoppat. Sen har vi shoppat lite mer. Å så avslutade vi med att shoppa lite mer. Ja just det, sen sov vi i campingstuga oxå. Hehe

Iallafall resan gick kalasbra. Inga tokigheter där inte. Kisspaus vid halvtid efter Norrköping vid kl5. Då hade Josephine och jag kört våra sträckor. Mycket skönt. Sen kunde man luta sig tillbaka i baksätet och sova en skvätt. Sov kanske 25minuter. Mycket skönt. Och sen stannade vi 2min innan vi kom fram för en sista kisspaus och ombytesdax. 

Woho!! Inne i varuhuset runt kl9 och sen var vi klara runt kl18!!! Sjukt!! Helt jävla galet. Men super kul! Och jag som alltid brukar få ont i magen eller nåt, jag mådde superbra. Vi käkade mat vid kl13 och tog lite luft vid kl16 annars shoppade vi järnet. Ska såklart ta kort på fynden när jag kommer hem :-) Hihi

Ligger i stugan på campingen nu. Har varit varken sen lite innan kl6. Precis som vanligt :-) Men det gör inget. Kanske man kan sova i bilen påväg hem sen. Men innan vi åker hem ska vi ta en vända till, både i varuhuset och på utsidan. 

Allas vagnar, Sandras (med min blå korg och tavla som inte fick plats i min vagn), Josephines, min och Fridas. 



 
Tar en liten paus innan säsongstorget som är fyllt med julsaker! :-)



Här har vi halvtid in i shoppingen. Hyfsat välfylld


När vi kom till stugan så käkade vi middag, packade om alla saker (så det går in i bilen på ett bra sätt och inte går sönder) och somnade :-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0