En riktig höstlördag

Vaknade kl4 i morse av världens störtskur. Himlarns vad det regnade. Somnade snabbt om som tur är. 

I torsdags blev det ingen fönstertvätt men jag skaaaaa... Snaaaart :-)

Igår jobbade jag till kl14 så åkte vi och storhandlade på Ica Maxi och en sväng på systemet. Ska ha middagsgäster idag så har laddat upp. 

Idag blir det full fart. Komplettering på systemet då det fanns mindre hemma än vi trodde :-) Vi glömde köpa saker till förrätten så det ska oxå handlas och ett smarrigt nybakat bröd direkt från konsditori ska inhandlas. Sen ska jag bädda soffan uppe till gästerna (bäddsoffa) och städa. Daniel står för maten så jag fixar resten. Det tycker jag är okej. Ska försöka hinna tvätta lite kläder oxå så slipper jag imorgon. Jag har annars en stående tvättid på söndagarna :-) Brukar funka bra. 

Vid kl16 kommer mamma och pappa och hämtar Leo då de är i Stockholm på mässa idag. 

Ja nu har frukosten intagits så det e väl bara att sätta igång. 

(Bild från tidigare i veckan då det var frost på morgonen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0