Uppdatering badrum

Inget alls har hänt de senaste dagarna. Eller jag har varit till Ikea å köpt badrumsskåpet men i övrigt inget. Orkar inte bry mig känns det som. Det luktar apa där inne fortfarande så måste försöka gå till botten med vad det är som luktar egentligen (trodde det var avloppet under toan, att muffen mellan toan och golvavloppet inte höll tätt, men så verkar det inte vara)
Måste köpa lite småfix-saker oxå innan allt kan kopplas ihop.. 

Vi e inne på 8e dygnet utan tvättmaskin nu.. Inget större fara men jag ser framför mig hur mycket det blir att göra när vi äntligen får igång den igen. (Den är avstängd eftersom avstängningen till vattnet i badrummet går på samma som i tvättstugan om man säger så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0