Jobbelijobb..

Nu har jag gjort 2 veckor på nya jobbet och det går kalasbra. Det känns verkligen att de där extra timmarna kommer ge klirr i kassan.
Hittills e bara en kund lite jobbig och obehaglig, av ca 5st/vecka. Mycket bra odds där. Hehe. Gjorde min första fönsterputs idag med, det var jobbigt men det gick det med. Detta är inget jag vill jobba med heltid utan 25% e alldeles perfekt.
Ser fram emot nästa månad när jag har varit hos alla en gång och då får återse dem. Å då kommer man ju ihåg hur deras hem ser ut och hur de vill ha det med allt. Hehe. Btw det är väldigt många olika önskningar från olika personer men jag försöker skriva ner allt så jag kommer ihåg.
Det bästa med mina jobb just nu e att jag fortfarande e ledig på helgerna! Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0